![]() XHost |
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
Cred că toată lumea a avut măcar odată probleme cu motocicleta, |
O să enumăr cateva care pot fi remediate acasă, însă cele mai grave ar fi ideal să mergeţi in service. |
1. Bateria - probleme frecvente: a. Neutilizarea - care duce la descărcare acesteia,este indicat ca după o perioadă lungă de neutilizare să verificaţi bateria inainte de a o monta pe motocicletă,eventual pusă la incărcat. b. Scurt-circuitul - care duce la arderea elemeniţlor bateriei. c. Sistemul de incărcare nefucţional - care duce la utilizarea acesteia pană la descărcare in final ne mai fucţionând. d. Odată cu scăderea temperaturilor, starea acumulatorului montat pe motocicletă se poate deteriora,generând neregularităţi în funcţionare. Este important de ţinut cont că acumulatorul se uzează in timpul efectuarii ciclurilor de incărcare-descărcare,atunci cand materia activă este solicitată. În plus, o descărcare accentuată se produce atunci când consumatorii motocicletei sunt alimentaţi numai din baterie. Astfel, trebuie ţinut cont de valorile indicate pe eticheta acumulatorului atunci când motocicletei i se mai adaugă alţi consumatori suplimentari. Mai mult, dacă a depasit primii ani de funcţionare, in zilele geroase acesta nu mai are suficientă putere pentru a porni toţi consumatorii. 2. Lumini - probleme frecvente: a. În primul rand becurile - se pot scutura din cauza vibraţilor sau se pot arde datorită unui supra curent. b. Siguraţele - se pot arde. c. Butoanele de comandă - care datorită contactelor inperfecte se pot oxida sau arde. d. Este indicat să folosiţi becuri cât si siguranţe conform cărţi tehnice ale motociletei. 3. Sistemul de franare - probleme frecvente: a. Putem începe cu plăcuţele - trebuiesc schimbate frecvent în funcţie de Km sau de utilizare. b. Discurile de frană - dacă se schimbă plăcuţele în mod frecvent şi nu ajung să se tocească pană la fier,se uzează greu, însa dacă totuşi sunt uzate având sanţuri pe ele este indicat să se schimbe deoarece suprafaţa de contact se micşorează între disc şi placuţa şi în acelaşi timp deteriorarea plăcuţelor se produce mult mai repede decât normal ducând la franare insuficientă. c. Lichidul de frană - este indicat să se folosească cel indicat de constructor,verificaţi să aveţi lichid în compartimentele speciale, verificaţi să nu aveţi aer în instalaţie. d. Cablurile - trebuiesc unse periodic pt a impiedica ruperea sau blocarea lor. 4. Filtru de aer: a. Este indicat schimbarea sau spălarea acestuia periodic, poate duce la o alimentaţie incorectă a motorului şi pierderea de putere a acestuia. Cam astea ar fi câteva din probleme,pt altele puteţi apela la forum în rubrica speciala sau la "Comunitatea Motociclistilor din Romania". |